Výhodné balíčky
  • Výhodné balíčky
  • Nejdražší
Nízkosacharidová dieta na 8 týdnů 280 porcí
Superpotravina
9 900 Kč Cena za porci: 35 Kč Zobrazit
KetoMix Ketonová dieta na 10 týdnů pro 1. a 2. fázi
9 520 Kč Cena za porci: 36 Kč Zobrazit
Mix Slim Dieta na 8 týdnů - 282 porcí
7 160 Kč Cena za porci: 25 Kč Zobrazit
KetoMix Balíček pro dva na 3 týdny - 210 porcí
7 150 Kč Cena za porci: 34 Kč Zobrazit
Nízkosacharidová dieta na 4 týdny 140 porcí
Superpotravina
5 499 Kč Cena za porci: 39 Kč Zobrazit
KetoMix Ketonová dieta na 4 týdny - pro muže
Ketonová dieta na 4 týdny (140 porcí)
Na 1 měsíc
5 040 Kč Cena za porci: 36 Kč Zobrazit
KetoMix Ketonová dieta na 3 týdny - pro muže
KetoMix Ketonová dieta na 3 týdny pro ženy
4 600 Kč Cena za porci: 44 Kč Zobrazit
Ketonová dieta na 3 týdny (105 porcí)
Náš tip
4 100 Kč Cena za porci: 37 Kč Zobrazit
KetoMix KetoMix balíček jednoporcových koktejlů (2 týdny)
4 002 Kč Cena za porci: 57 Kč Zobrazit
Mix Slim Dieta na 4 týdny - 150 jídel
3 799 Kč Cena za porci: 25 Kč Zobrazit
Načíst další produkty

Chcete začít s hubnutím a nevíte, jak má ketonová dieta vypadat? Co byste si měli vařit a jaké je správné množství jídla? Starosti hoďte za hlavu. Výhodné proteinové balíčky jsou tím správným produktem pro toho, kdo chce tento dietní režim zvládnout zcela bez problémů. Můžete si vybrat jak krátkodobé balíčky ketogenní diety, třeba na pouhý jeden týden, tak i ty dlouhodobé, které vám pomohou držet tuto dietu klidně celý měsíc. Příprava samotných jídel je hračkou. V kuchyni nemusíte trávit více času, než jenom 5 minut. A navíc si pochutnáte. Vyzkoušíte celkem 4 druhy jídel ve 14 příchutích. Takovou rozmanitost vám jiná dieta nedá.

Pokud váháte, není žádným problémem zkusit i menší ochutnávku. Zjistíte složení i chutě jídel a můžete se rozhodnout, zda budete pokračovat. Ketonové balíčky jsou tou nejjednodušší cestou, jak realizovat hubnutí a jak své tělo do stavu ketózy nejenom dostat, ale jak ho v ní také udržet. Nízkosacharidové balíčky vás zaujmou také svou rozmanitostí. Je libo koktejl, těstoviny, polévky zeleninové či sýrové, nebo třeba palačinky, omelety i něco sladkého a přesto dietního? Toto všechno může ve vašem jídelníčku být.