Ketonová dieta je současný hit. Díky ní lze navodit stav zvaný ketóza, během kterého tělo zcela samo zpracovává tukové zásoby. Z nich čerpá potřebnou energii a díky tomu tuky spaluje. Ty následně mizí tempem, které patří k nejrychlejším napříč řadou jiných dietních programů. Proto je tento typ diety tak populární.

  • Oblíbená keto dieta je založena na dvou hlavních pravidlech

  • Je to také jednoduchost, kterou se může keto dieta chlubit. Má pouze dvě pravidla, které je třeba dodržovat. První souvisí s příjmem bílkovin. Těch by mělo být ve stravě obsaženo co nejvíce to jenom půjde. Doporučuje se běžné denní dávky i několikrát znásobit. Druhé pravidlo mluví o příjmu sacharidů i jednoduchých cukrů. Těch by mělo být naopak co nejméně. Kombinace daných pravidel povede ke vzniku takzvané ketózy, která je při dietě stavem, který je třeba navodit i udržovat.
keto dieta

Nízkosacharidová dieta nabízí pestrou paletu jídel

Žádné hladovění, žádná jednotvárná jídla, žádný složitý jídelníček, který bude znamenat hodiny příprav. Nízkosacharidová dieta takový rozhodně není. Nabízí skutečně pestrou paletu zajímavých jídel, které lze konzumovat i dlouhodobě. Řada lidí se až diví, jak je jejich jídelníček zajímavý. Posuďte sami a klidně se podívejte do jednotlivých kategorií jídel na to, co vše si můžete při dietě dopřávat. Nejsou to jenom proteinové koktejly, polévky, nebo třeba omelety či pomazánky. Zkuste i proteinové palačinky, tyčinky, nebo pudinky. Ano, skutečně jídla, která umí ukojit i vaši chuť na něco sladkého. Pokud je minimalizován příjem cukrů a zvýšen příjem bílkovin, jsou naprosto v pořádku.

Proteinová dieta je díky hotovým jídlům nejjednodušší

Nejenom rozmanitost jednotlivých jídel. Výrobci jako Ketomix nebo Chiashake vám díky svým hotovým pokrmům mohou celý program redukce váhy co nejvíce usnadnit. Jak vypadá proteinová dieta v jejich podání? Jednoduše vyberete konkrétní jídlo, které můžete za pár minut konzumovat. Bez vážení, odměřování, složitého vaření a dalších zbytečných věcí, které vás mohou zdržovat. Tak jaké si vyberete?

Co jíst a co ne? Rozlišit potraviny je hračkou

Můžete se vydat jednoduchou cestou a vsadit na nabídku hotových jídel, u kterých nemusíte nic řešit, jelikož všechny vyhovují tomu, co ketonová dieta vyžaduje. Zároveň však můžete dietu držet i s potravinami, které běžně koupíte v obchodě. A poté se přesvědčit, že má ketonová dieta recepty, které nejsou složité na přípravu. Jenom je nutné vědět, jaké potraviny lze do seznamu ingrediencí zařadit, a jaké ne.

Obecně je zakázáno vše, co obsahuje sacharidy a jednoduché cukry. Tedy jak cukrovinky a sladká jídla, tak jsou to třeba i výrobky z mouky. Jak všechny druhy pečiva, tak třeba i těstoviny. Bohaté na sacharidy jsou ale i třeba brambory, je to rýže, nebo další druhy příloh. A jaký by měla mít ketonová dieta jídelníček, pokud chcete opravdu hubnout? Přidejte suroviny bohaté na bílkoviny. Hlavně drůbeží maso, dále vejce, nezapomeňte na ryby, zkuste tofu a začněte jíst různé mléčné výrobky. U nich stačí pohlídat opět případný obsah sacharidů, ale je na místě hledět také na množství tuků, jejichž příjem je už jen kvůli vašemu zdraví také vhodné snížit.

  • Dominují pozitivní ohlasy

  • Ketonová dieta je boom nejenom pro svou jednoduchost, ale také proto, že funguje. To se vám potvrdí, když se podíváte na to, co vybraná ketonová dieta recenze od těch, kteří ji vyzkoušeli, uvádí a popisuje. Vesměs všichni si pochvalují jednoduchost, bohatý výběr hotových jídel, nebo i to, že ketóza v jejich organismu funguje naprosto spolehlivě. Pozitivní ohlasy na dietu nejsou jenom mezi běžnými lidmi, ale i mezi známými osobnostmi. Příkladem je herečka a moderátorka Mahulena Bočanová, která si úbytek váhy pomocí tohoto dietního programu také pochvaluje.
Mahulena Bočanová: Dieta, do které jsem se zamilovala!Zdroj: Ketomix.cz

Mezi hlavní zmíněné klady patří snadné dodržování, pestrá paleta hotový jídel, ale i jednoduchost z toho, jaký má proteinová dieta jídelníček, který je na místě dodržovat. Kladem je i efektivnost úbytku, minimum vedlejších účinků, ale i to, že i když tělo nemá sacharidy, nedochází k nedostatku energie, jelikož díky té z tuků lze hravě zvládnout všechny běžné denní činnosti, tak jako dříve.