Vysoká váha přináší lidem celou řadu problémů. Nejenom v oblasti jejich krásy, ale také v oblasti zdraví, nebo také v oblasti fyzické kondice. Jak jste na tom právě vy, to vám může pomoci spočítat BMI kalkulačka, která vám také jasně naznačí, že je na místě začít svou váhu aktivně redukovat. Hubnutí se mnohým lidem zná jako něco těžkého, ale pravdou je, že celý postup může být velmi snadná.

Při hubnutí je základem správný dietní program

Je prokázáno, že na hubnutí má velký vliv to, co přesně jíme a v jakém množství. Základem úspěchu by měla být úprava stravy. Zde se není třeba bát výhradně jenom zeleninových salátů, jednotvárnosti nebo hladovění. Potvrzuje to proteinová neboli nízkosacharidová dieta, která mnohým nabízí často větší výběr jídel, než kolik jich jedli dříve. Stačí snížit sacharidy, zvýšit příjem bílkovin a hubnutí jde díky stavu zvanému ketóza samo. Ten stačí udržovat a může klidně trvat týdny, ale i měsíce.

  • Při hubnutí je důležitý také pohyb

  • Úpravou jídelníčku dojde při hubnutí k tomu, že naše tělo nebude přijímat látky, které by se ukládaly a po kterých bychom tloustli. Nyní je třeba ještě zajistit, aby se ty současné uložené zásoby spálili. To zajistí jak ketóza, kdy si tělo čerpá energii z tuků, tak to zajistí i náš metabolismus. Ten se dá nakopnout jak různými potravinami, tak ho můžeme nakopnout také sportem. Nejlépe takzvanou kardio neboli aerobní aktivitou.
Ketóza

Hlavní je vytrvat

Hubnutí je obvykle běh na dlouhou trať, a proto je důležité vytrvat. Týdny i měsíce. Je optimální mít reálné cíle, těšit se z výsledků, využívat zvládnutelné dietní plány, stejně jako je na místě hubnout s někým, který bude oporou i motivací vydržet. Jedině tak bude cesta k dokonalé postavě reálná a hlavně, jakmile jí dokážeme dosáhnout, tak nám váha bez problémů vydrží bez nutnosti velkého omezování ve stravě.

Fitness pro ženy
Pohyb v době karantény: Buďte fit a dodržujte bezpečnostní pravidla

Současná karanténa, nebo chcete-li omezení vycházení, jistě narušila režim tomu, kdo se rozhodl něco udělat se svou postavou, nebo dlouhodobě vyhledával zdravý životní styl. Co v případě, kdy s… Číst článek

Ovesná kaše - shutterstock
Glykemický index je jedním z vodítek, jak sestavit správný jídelníček

Snažíte se sestavit optimální jídelníček na hubnutí? Pokud nezvolíte například krabičkovou dietu, nebo různé druhy ketonové diety, nebudete to mít jednoduché. Hlídat je třeba kalorickou hodnotu, ale… Číst článek

Proteinová příloha
Konjakové těstoviny jsou hit. Můžou se i při dietě

Co je při dietách obvykle zakázáno? Jsou to přílohy, které mají v jídelníčku dvě hlavní negativa. Tím prvním problémem je vyšší kalorická hodnota a tím druhým je vysoký obsah sacharidů. Cesta z… Číst článek

Sleva 10% na vše u KetoMixu!
KetoMix zlevňuje celý sortiment. Vše jde o 10 % dolů. Ušetříte i přes 2 000 Kč!

Cvičit nemůžete a nakupování je vzhledem ke zdravotním rizikům problémovou činností. Jak se v tuto problémovou dobu udržet ve formě, nepřibrat, a v případě potřeba i zhubnout? Řešením mohou být… Číst článek

Červená čočka - Shutterstock
Vláknina je opomíjeným pomocníkem na hubnutí. Proč ji jíst a kde ji najít?

Výživová hodnota potravin je pojem, který by měl hrát hlavní roli při sestavování jídelníčku. Všichni víme, že bychom měli hledět na podíly tuků, ale i sacharidů, jednoduchých cukrů a dalších látek.… Číst článek

Posilovna pro ženy
Rychlost spalování ovlivní tepová frekvence. Jaká je optimální a jak jí dosáhnout?

Jakmile se vám při dietě zvýší tep, berte to jako velké plus. Zrychluje se vám metabolismus a tak dochází také k rychlejšímu spalování vašich tukových zásob. Proto je při dietě obecně žádoucí… Číst článek

Proteinové pečivo
Vybíráme pečivo: Z nepřeberných druhů je nejlepší jenom jedno

Pokud nedržíte nízkosacharidovou neboli ketonovou dietu, která pečivo z důvodu obsahu sacharidů striktně zakazuje, můžete ho do jídelníčku v optimální míře zařadit. Pokud pro něho vyrazíte do obchodu… Číst článek

Proteinové koktejly a káva
Káva jako dobrý pomocník a zároveň nepřítel při hubnutí

Káva je jedním z nejpopulárnějších nápojů na světě. Mnoho lidí si bez ní nedokáže představit ráno, a jiní den. My se na ni zaměříme z celkem netradičního pohledu, který souvisí s hubnutím. Tento… Číst článek

Fitness pro ženy
V mladším věku jde hubnutí lépe. Co dělat, pokud jsme starší?

Čím je člověk mladší, tím mu jde hubnutí lépe. Důvodem je to, že jeho tělo je svěží, je plné energie a metabolismus funguje jak má. S každým přibývajícím rokem se však metabolismus může zpomalovat,… Číst článek

Fitness pro ženy
Hubněte už od rána. Stačí, když správně nastartujete metabolismus

Hubnutí dokáže podpořit velmi jednoduchá věc. A jaká? Je to váš metabolismus. Pokud ho dokážete dobře nastartovat už od rána, zajistí, že vaše tukové zásoby mohou být během dne spalovány podstatně… Číst článek

Načíst další články